Magas vérnyomás segítsen magának


Magas vérnyomás akkor jelentkezik, amikor a vér túlzott nyomást gyakorol az artériákra és az erekre, amikor a testükön keresztül pumpálódnak. Ez genetikailag előfordulhat, vagy amikor az emberek túlsúlyban vannak, stressz alatt állnak, vagy egészségtelen tevékenységekben vesznek részt, vagy más egészségügyi állapot részeként.

Szívelégtelenség 3 oka, 4 tünete, 4 kezelési módja [teljes útmutató]

Az életmód óriási hatással lehet a vérnyomásra; Ha hipertóniát diagnosztizáltak, akkor különféle egészséges szokásokkal kezelheti. Például a testmozgás, az egészséges táplálkozás, a stressz csökkentése és a vérnyomás ellenőrzése mind segíthet a magas vérnyomás kezelésében. Egészséges életmód gyakorlása Értékelje meg jelenlegi fitneszszintjét. A magas vérnyomás csökkentésének vagy kezelésének nagyszerű módja a fizikai fitnesz növelése.

Kezdje a jelenlegi fitnesz szintjének felmérésével. Kérdezze meg orvosát, hogy mérje meg szív-és légzésképességét. Ezt algoritmusok segítségével lehet kiszámítani, és nincs szükség arra, hogy orvosának bármilyen gyakorlóeszköz legyen az irodájában.

Az egyének viszonylag könnyen növelhetik fitneszüket, ha kis mennyiségű tevékenységet vezetnek be napi rutinjukba.

Öröklődés, hajlam

Rendszeres fizikai aktivitással kezelheti a magas vérnyomást. A napi legalább 30 perces testmozgás valóban hozzájárulhat a vérnyomás csökkentéséhez.

magas vérnyomás segítsen magának

A vérnyomás csökkentésére szolgáló legjobb testmozgás a kardiovaszkuláris tevékenység valamilyen formája. Például vigye kutyáját napi 30 perces sétára. A fitnesz céljait nyomon követheti egy lépésszámlálóval, például egy Fitbit-rel. Kerülje vagy hagyja el a dohányzást.

magas vérnyomás segítsen magának

A cigarettákban és más dohánytermékekben található nikotin növeli a vérnyomást. Ennek eredményeként abba kell hagynia magas vérnyomású szédülés gyógyszerei el kell kerülnie a dohányzást, hogy segítse a magas vérnyomás kezelését.

Nagyon nehéz lehet leszokni a dohányzásról, mert mind pszichológiai, mind fizikailag addiktív.

magas vérnyomás segítsen magának

Próbálja meg leszokni a dohányzásról: A kiváltók elkerülése: Sok ember, aki dohányzik, cigaretta, miközben bizonyos tevékenységeket folytat. Például egy kávészünet során, alkoholfogyasztás közben, reggeli után stb.

magas vérnyomás segítsen magának

Ismerje meg a kiváltó eseményeket, és próbálja meg elkerülni vagy megváltoztatni őket. Szokások megváltoztatása: Ahelyett, hogy a reggeli kávészünet alatt dohányozna, próbáljon sétálni. Ha elvonja magát egy új tevékenységgel, elősegítheti a vágyak leküzdését vagy ellensúlyozását.

Támogatás keresése: Fontos, hogy erős támogatási hálózattal rendelkezzen a dohányzásról való leszokáshoz. Ha ismersz valakit, aki iránti magas vérnyomás segítsen magának a leszokás, próbálja meg magas vérnyomás segítsen magának kilépni. Így támogathatja egymást. Az egészséges testtömeg fenntartása. A túlsúly hypertoniához és fokozott vérnyomáshoz vezethet. A 10 font veszteség csökkentheti vérnyomását. Annak érdekében, hogy lefogyjon, be kell tartania az egészséges táplálkozást és a testmozgást.

Kérdezze meg orvosát, hogy segítsen kiszámítani a testéhez és testéhez megfelelő súlyt. Egészséges étrend követése Válasszon tápláló ételeket.

magas vérnyomás segítsen magának

A magas vérnyomás kezelése érdekében olyan élelmet kell tartania, amely gazdag teljes kiőrlésű gabonafélékben, gyümölcsökben és zöldségekben. Használja például a DASH Diétás megközelítések a hipertónia megállításához diéta útmutatásait az egészséges ételek megválasztásának elősegítéséhez.

4 lépés a Magas vérnyomás csökkentéséhez

Meg kell próbálnia az alacsony zsírtartalmú tejtermékeket is választani, és távol kell maradni a telített zsíroktól. Növelje káliumbevitelét. Az emelkedett vagy a magas vérnyomás csökkentésének egyik módja a magas káliumtartalmú étkezés étkezése.

Kerülje a kálium-kiegészítők szedését, különösen ha vesebetegsége van. Ehelyett olyan ételeket kell fogyasztania, amelyek magas káliumtartalmúak. A nátrium hozzájárulhat a fokozott vérnyomáshoz és a magas vérnyomáshoz. Ennek eredményeként gondoskodnia kell arról, hogy a napi nátriumbevitel ne haladja meg a napi mg-ot. Az étkezési címkék óvatos elolvasásával és a feldolgozott élelmiszerek fogyasztásának csökkentésével csökkentheti az ehető nátrium mennyiségét.

Kevesebb alkoholt fogyaszt. Túl sok alkoholfogyasztás emeli a vérnyomást és súlygyarapodást okozhat. Ennek ellenére egy kis mennyiségű alkoholfogyasztás rendben van.

Hipertónia népi jogorvoslatok csökkentik a nyomást

Az átlagos nő és a 65 évesnél fiatalabb férfiak nem fogyaszthatnak egynél több alkoholos italt naponta. A 65 év alatti férfiak nem fogyaszthatnak napi kétnél több alkoholos italt. Például azoknak az embereknek, akik ritkán fogyasztanak koffeint, egy csésze kávé után azonnal megnövekszik a vérnyomás.

Azonban az emberek, akik rendszeresen fogyasztanak koffeint, nem tapasztalhatják meg ugyanazt a vérnyomáscsökkentést. Ha a vérnyomás mmHg-rel növekszik, akkor valószínűleg csökkentenie kell a fogyasztott koffein mennyiségét. Csökkentő stressz Tegyen időt a kikapcsolódásra.

Segítsen magának megbirkózni a magas vérnyomással

Naponként tegyen időt egy olyan tevékenység folytatására, amelyben élvezi, ez egy nagyszerű lehetőség csökkenti a stresszt. Ez lehetővé teszi, hogy lazítson a nap stresszétől. Például, ha szereti az olvasást, akkor minden este 30 percig olvashat lefekvés előtt.

magas vérnyomás segítsen magának

Az öngondozásra fordított idő félretesztése segíthet csökkenteni a stresszt és a magas vérnyomást.